Keskus Fotoalbum Nagi Album.ee Toru NB! Sulgeme oma teenused 1. septembril 2020

Logi sisse

Unustasin parooli   Sisene ID kaardiga
  Login with facebook
Jüri Kaljundi: EPL innoveerib

EPL innoveerib

Täpsemalt http://netireklaam.com/2009/02/epl-reklaam-kaib-ap-jalgedes/

17. veebruar 2009
Pole hinnatud Hindamiseks pead sisse logima.
peep kirbits
revolutsioon reklaamis Mis järgmiseks?
17.02.2009 13:44
K2lju
kas see on See eesti koeratoit, mis on eestis leiutatud kasuliku bakteriga v mis iganes revolutsioon koeratoidus? nn uus eesti nokia :) kuskilt uudistest kuulsin et eestlased hakkavad lähitulevikus revolussionit tegema koeratoidus.
17.02.2009 14:46
K2lju
on. järgmiseks revolutsioon koeratoidus :)
17.02.2009 15:30
eero alamaa
tore küll, aga kes seda epli viitsib niiviisi lugeda?
17.02.2009 20:27
Jüri Kaljundi
Siin on tegelikult palju suurem probleem. Hetkel katab nii Eesti kui muu maailma online-väljaannete kulu ära trükiajakirjandus, mis aga lähiajal hääbub. Muudel veebiteenustel maksab sageli omanik kulud oma taskust kinni - noh nagu meil on kallis kahjumlik hobi Nagi :)

See tähendab, et enamus meie tänaseid veebiteenuseid tänaste reklaamilahendustega hakkama ei saa. On vaja tunduvalt suuremat reklaami liikumist Internetti, et asi oleks jätkusuutlik.

Mis on kurb on see, et meediale tähendab see üha enam odavate kollaste uudiste tootmist. Õppinud ajakirjaniku ja sisuka uuriva loo asemel toksib praktikandist ajakirjanik "uudisena" lehele kokkuvõtteid telekanalite reality-showdest ja muust. Kannatab kodanik.

Ma olen väga riiklike ja avalik-õiguslike teenuste vastu, kuid olen õnnelik, et viimase õlekõrrena on meil ERR.
18.02.2009 12:30
eero alamaa
see kõik viitab hoopis sellele, et reklaami tuleb teha teistmoodi. sest need veebikeskonnad, mis niimoodi ehmatavad suurte koertega, kaotavad külastatavuses - ja reklaamiandja mõistest kontaktides - lõpuks ikkagi. probleemi reklaaminduses ei saa lahendada sellega, et teeme veel rohkem ja veel suuremaid reklaame
18.02.2009 13:14
Jüri Kaljundi
Jah ja ei. On teatud reklaami liike, mida saab lahendada suunatud ja sihitud reklaamiga - näiteks müügi- ja turundustsükli viimases faasis, kus kliendil juba mingi huvi olemas. Ja on teatud liike, kus reaalses maailmas vähemalt lähema 10 a jooksul on vaja kui mitte muud, siis suurt tähelepandavust ja silma hakkamist.

Palju probleeme valmistab ka Eesti vaesus ja väiksus. Teatud põnevaid, kliente kaasavaid turunduslahendusi ei jõua teostuse osas kinni maksta isegi Eest suurimad firmad. Sest need pole odavad, ei absoluutarvus ega hinnas 1 kliendi või kontakti kohta.
18.02.2009 13:19
lestat
Jüri, üheks oluliseks piduriks on hetkel ka asjaolu, et reklaami (banneri jms) tagant ei tule edasi läbimõeldud lahendus või kampaanialeht. Seega netireklaami efektiivsus on tihtipeale madal, järeldusi ei osata teha jne. Kõik hakkavad vaikselt aru saama, et e-turundus on tihti ja üha enam edukuse või ka ellujäämise võti. Ainult et selleni enamik pole veel jõudnud, et e-turundus peab ka EFEKTIIVNE olema
18.02.2009 16:52
Jüri Kaljundi
Jah, see on osa sellest teostusest - hea kampaanialeht/lahendus on kallis, sageli nii absoluutarvus kui hinnas 1 kliendi või kontakti kohta.
18.02.2009 16:55
K2lju
:)
19.02.2009 14:59
K2lju
minu arvamus on ikkagi selline, et eestis on kaks online > delfi ja postimees ja nende alamlehed nagu epl, elu24 jne :)

reklaam on siiski asjakohane, teine päev oli samasugine ohtulehe veebis. kui nad tahavad arvamusi murda, peavad nad alustuseks onlined murdma :P

mis arvate, palju vöiks maksta delfi või postimehe puhul selline koore ampsamine?
19.02.2009 15:03
Kommenteerimiseks pead olema sisse logitud.
Kuupäevad:
pildistatud 01. jaanuar 1970  
üles riputatud 17. veebruar 2009
Statistika:
vaatamisi 2327  
striimimisi 518  
Õigused:
avalik  
Attribution
Lisavõimalused:
Saada fotode esilehele: Saada sõnum:
nagi esileht 9520843
numbrile 13011 Uhe sonumi hind 0.6EUR

Foto on albumites »